dimecres, 25 de setembre del 2013

¡ESPAÑA VA BIEN!

Se'n recordeu  de la frase, veritat? Estem a punt de poder tornar-la a repetir. Ho acabem de llegir al blog "El Blanquinal":
- "... la cifra de las exportaciones está en máximos históricos ..."
- "... la balanza de pagos casi equilibrada ..."
- "... el turismo bate récords ..."
- "... el dinero empieza a entrar en España ..."
- "... la prima de riesgo está en 235 puntos, mejorando su diferencial con la italiana y reduciendo los costes financieros de la deuda ..."
- "...Morgan Stanley emite un informe animando a la inversión en nuestro país con el elocuente título de ¡Viva España!..."
- "... la deuda pública ... disminuyendo en los Ayuntamientos ..."
- "... ya nadie habla de la intervención de la economía española ..."
- "... las cifras macroeconómicas son mejores cada mes que pasa ..."
- "... los informes de las cadenas de venta minorista también muestran señales positivas ...".

Hi ha també, diu El Blanquinal, alguns factors negatius, preocupants. Pensem que són nimietats, qüestions sense importància en comparació amb "las cifras macroeconómicas". I, sobretot, estem tranquils, sabem en quines mans estem: Mariano, Montoro, de Guindos, Floriano, Esteban, Alfonso Alonso, Cospedal, Javier Arenas, Fabra, ..., una alineació que no superen ni el Madrid, ni el Barça ni el Chelsea. Polítics d'altura, homes i dones de pes, el millor planter de governants que ha hagut, no ja des de la "transición española", no, des del segle XVIII, descomptant, per suposat, l'autor de la frase ¡España va bien!

"Esperemos que todo se confirme" diu el redactor del blog. Esperem que tot es confirme i que la part negativa de la història es convertisca també en positiva.

Només ens queda un dubte: "España va bien", tanta imaginació al poder, i la bassa de morca continua fent una olor insoportable.