Punt 5: Mocions i proposicions d’urgència.
El senyor Alcalde es va assabentar ahir d’un tema que li
preocupa: pensen restringir el servei de Correus a la nostra població a partir
del 15 de juny, traslladant horari i funcions a Banyeres de Mariola. Ha
preparat un escrit, de protesta, i el llig per demanar el suport del Plenari.
(Entre pero buenos i veritats no hi ha qui s’aclarisca).
“Muy señor mío: … lamentar en nombre de los ciudadanos de
Beneixama este recorte horario y de servicios …”. A l’escrit que ha llegit
complet vol l’Alcalde afegir un altre escrit de suport del Ple a la queixa que
ell ha redactat.
Diu Mª José Payá, amb molt bon criteri, que li agradaria
“afegir una declaració també en contra de la resta de retallades. Ja que
n’afegim un, n’envíem dos”.
“Mira Mª José, anem a vore, ara …” –argumenta l’Alcalde.
“Em crida l’atenció que este es considere una retallada i
els altres no. Potser açò també és una optimització de recursos” –afig la
regidora.
“Anem a vore, ummm… Estem d’acord en que és un retall a
l’oficina de correus de Beneixama, ¿sí o no? –diu l’alcalde. Ara és sí o no,
altres vegades és sí o sí. Ara són retallades, en altra ocasió era optimització
de recursos, i amb l’alcalde al costat del Conseller mentre ho explicava.
El regidor del PSOE ja en tenia coneixement del tema i creu
que eixa reclamació caldria haver-la fet entre tots. L’Alcalde diu que “...ho
ha fet per bé”, però, “quan es volen malinterpretar les coses...”. I en
realitat ningú ha “malinterpretat” ninguna cosa i ningú dubta que “les coses s’hagen
fet per bé”.
Es lliurarà l’escrit amb la certificació de l’acord del Ple
amb la "molta alegria" de la regidora del JpB per vore que a un escrit del senyor
Alcalde figura la paraula “retall” i, a més a més, es demanen explicacions.
Punt 7: Dación de cuentas decretos de alcaldía.
50: Asignación
complemento de productividad a
funcionarios del mes de abril.
58: Asignación
complemento de productividad a
funcionarios del mes de mayo.
61: Nuevo cálculo de nóminas de la señora secretaria de
noviembre de 2011 a enero de 2012.